Lucian Vaidean -vocea sufletului




Astăzi vin să vă prezint artistul plastic român Lucian Vaidean ale cărui lucrări m-au lăsat fără cuvinte în ziua în care le-am descoperit.
Tablourile lui sunt fermecătoare, parcă rupte din vis, acel albastru clar, transparent, viu şi plin de energie care îţi vorbeşte cu forţă şi parcă te poartă spre alte dimensiuni, vă mărturisesc că se poate vedea doar atunci când eşti în stări de profunde legături cu universul.
 


Peisaje, portrete, pictură murală şi icoane, vă recomand să vă bucuraţi de lucrările sale care sunt o adevărată minune, greu de descris în cuvinte.

 

Pentru mai multe informaţii: www.artten.eu


M-am născut pe 15 august 1971 în Cugir, România.
De la 5 ani îmi aduc aminte că iubeam culorile şi preferam să stau în casă să desenez în loc să mă joc cu copii, aşa că primele mele expoziţii au început de la şcoala generală.
Din 1987 până în 1990 am studiat pictura grafică la Şcoala Populară de Arte -Alba Iulia.
În anul 1993 m-am stabilit la Atena-Grecia unde mi-am continuat studiile despre pictură murală pictând în acelaşi timp biserici în diferite ţări.
Timp de doi ani (2005-2007) am studiat pictura pe ceramica în oraşul Talavera de la Reina - Spania.
De-a lungul timpului mare parte din lucrările mele au fost expuse în diferite ţări precum: Grecia, Germania, România şi Statele Unite.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Lucian Vaidean -la voz del alma

Elisabeta Boțan - Egometrie